17.7.12

Crazy by High Heels



Today show you what I like, high heels. The models of the new collections of major fashion stores drive me crazy, I wish them all, and now I can have them all through  dscuento.com, a page that helps you find cupons for the best offers and sales in the online stores.

He is a small selection:

Hoy mostraré lo que más me gusta, los zapatos de tacón alto. Los modelos de las nuevas colecciones de las principales tiendas de moda me tienen loca, quisiera tenerlos todos, y ahora más, después que descubrí dscuento.com, una excelente página que nos ayuda a encontrar cupones de descuentos para obtener las mejores ofertas y rebajas en tiendas online.

Aquí les dejo una pequeña muestra: 


ZARA















 Asos




 Obviously my favorites are ZARA store. What about you?

 Como siempre mis preferidos son los de ZARA ¿Y el de ustedes?


 Para conocer más de Dscuento.com haz clic  aquí y aprovecha los mejores descuentos 

XoXo

Karla V.


4 comentarios:

  1. great look!

    maybe we can follow eachother?
    Let me know if you follow me
    and I follow back!

    www.linlicious-style.nl

    ResponderEliminar
  2. ohh that studded heels are gorgeous!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Hi! I love your blog! Followed you. :)

    Hope you can follow me back. x
    http://raebelledennis.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. I keep on passing those Zara shoes on my way to work. I want them so baad! xx

    ResponderEliminar